Tuesday 17 May 2011

4 FIRASAT

             ni budak kelas aku 4FIRASAT , budak tasawwur and ekonomi asas .. kelas aku memangg fesmes lha kan dalam tahun ni .. cause kelas palingg banyak masalah .. memangg if ade pape masalah mesti kelas 4FIRASAT naek .. HAHA but if cikgu ZAMRINA masuk jea ... huh kelas ni memangg dah mcam malaikat laLu .. HAHA serius memang senyap giLe , cause cikgu tuh memang garang mcam HARIMAU sudda , gguuuoorrr ! HAHA btw memangg best gile lha kelas tuh , bab bab MENGUTUK , BULI , GOSIP and MCAM<2 lha kan bagi dorangg lha .. memang sume banyak mulut .. sampai dah tak larat nak ckap tapi haruss ckap juge .. HAHA .. hm aku happy juge lha masuk kelas ni , yang tak bape happy cause jeles with HUNNY , cause dea pandai MATH , myFAV subject in class .. sumpa jeles .. HAHA tapetape , pape aku tak tahu aku cari dea jea , cause memangg paling pandai in class 4FIRASAT .. and satu hal lagi , aku bengang betol ngan sorang budak ni , dea engad dea perfect sangat lha kan yang suke ckap orangg laen jea .. if kau HOTS punn , tak kemane lha . ni aku tgok budak HOTS pun tade lha mcam kau , tahu ?? huh BENGANG ni HAHA (( : btw bagi aku kelas ni memang THEBEST and GEMPAK .. iloveyoulikehellmuch you all <33

No comments:

Post a Comment