Wednesday 4 May 2011

BESTIE AKU LHAA BABE !!

                                              hey korangg ! kesian dekad amy .. dea tiggal sorang dekad ruma cause mama dea pergie HAJI (( : hm kalo aku jadi dea lha kan memangg best cause parents tade dekad ruma ..bukan ape mcam rase enjoy lha , tapi kekadangg tuh renduu juge )): hehe AMY , dont worry be happy sayang. aku ade .. kau bole caLLing<2 aku anytime baby (( : takecare



                                           YAYA , imissyou lha gile ! haihh , kau sekarang dah sombong ngan aku kan -,-' hm , tape lha asal kan kau bahagie sudda (( : hope kau ta lupe kan aku babe ! bile lha nak lepak<2 lagi ni heh ? hm gile renduu VAVI dekad kau , tahu ? huh kau ni . makin cowmel ! HAHA




                                        huihhh , ni phea ! dea ny memawk putih gile lhaa kan , tapi aku sLalu buli dea ckap dea hitam lhaa , suke curi picca aku lhaa mcawm<2 lhaa kan .. cause aku jeles sume picca dea lawa<2 , tahu ?? auw aww <3 suke ny !! hm , dea ny memawk satu kepale juge dengan aku .. tapi dea pndiam siket .. cause takot dengan aku .. KIHKIHKIH ~ and dea best lhaa , cause tmpat aku nak happy kan diri sndri *buli dea ! HAHA hm , btw dea memawk cantek , tahu ?? iF nak kenal juge , add saje --' *PHEA SOFIA .. ^___^

No comments:

Post a Comment